torsdag 23. oktober 2014

God kveld

God kveld!

Er berre ein kjapp tur innom for å ønske deg ein fin torsdags kveld.
Her sitte me benka begge to og ser på Castle,  mens lillemor søve søtt i senga si.

I dag begynte Rune seint på jobb, så han og Leah har vært på trilletur mens eg forsøkte å få unna i litt i huset.
Rune jobba seint ein dag i veka, og eg lika denne dagen veldig godt.
Da får Rune og Leah litt meir kvalitetstid enn det dei vanligvis får om ettermiddagen, og eg trur Leah er fornøgd med å ha pappaen sin her óg ♡

Etter at Rune reiste på jobb kom mamma og pappa innom ein kjapp tur.
Mamma har strikka gensar og lue til Leah, og kom innom med det, og sjølvsagt for å få litt mormorkos.

Mamma er utruleg flink på strikkepinnane, og eg er så glad og takknemlig for alt ho lager til Leah.
Tenkte å vise fram litt meir av det ho har laga seinere ein gang, men her er iallfall gensaren og lua.




Fint, ikkje sant? ♡

Eg lurer forresten på å lage eit blogginnlegg med litt fleire bilder og detaljer fra ein vanleg dag med meg og Leah. Kunne det vært av interesse?
Kanskje noken i Bergen som har lyst å "være med oss" ein heil dag? :)

Ha ein fin kveld videre!


T.

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikkje sant? :)
      Hehe, eg trur ho har litt for mange prosjekt på gang til å kunne ta i mot bestillingar ;) Ho har prosjekt heilt fram til neste sommar :p
      Fleire innlegg kjeme! ;)

      Slett
  2. Ja, eg hadde elska eit slikt innlegg! :D Da e so kjekt å sjao bilde og lesa om livet dikkas <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere ♡