tirsdag 21. oktober 2014

Tomatsuppe


I dag  sto det tomatsuppe på menyen her i huset, og eg bestemte meg for å lage den fra grunnen av.
Etter litt leiting, endte eg opp med å bruke denne oppskrifta fra Trines matblogg som utgangspunkt.
Eg gjorde eit par endringer, og endte opp med denne oppskrifta:

# olivenolje
# 2 finhakka sjalottløk
# 1 finhakka kvitløksfedd
# 2 ss tomatpuré
# 2 bokser hermetiske tomatplommer
# 1 lita ts sukker
# 1 lita ts basilikum
# 7,5 dl kyllingbuljong
# salt og pepper


Først koker du opp 7,5 dl vann og løser opp 1,5 kyllingbuljong. Sett dette til side.
varm olivenolje i ei gryte, og fres løken.
Tilsett tomatpuré og la dette frese i nokre minutt.
Ha i boksane med tomater, kneft tomaten litt og kok opp.
Tilsett kyllingbuljongen og kok opp på nytt.
Tilsett sukker, tørka basilikum og smak til med salt og pepper.



La suppa koke i 25 min.
Bruk stavmikser og finmos suppa.
Ta fram ei stor sil, og sil suppa over i ein bolle.

No har du suppa klar til servering i bollen, og deilig pizzasaus i sila som du kan fryse ned.

Eg laga også desse fantastiske baguettane, og serverte ved siden av.






Bon appetitt ♡


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere ♡