tirsdag 16. desember 2014

Potetmjøl = gull

Som eg har nevnt før, så har det begynt å komme tegn på at Leah's  første tann snart kjem. Eit av tegna er at ho har hatt litt problem med magen sin, noko som igjen har ført til ein veldig sår stump.

Eg har lenge visst at potetmjøl kan hjelpe såre stumper, og at den sørger for å holde den tørr og god.
Ei anna mamma som nylig har hatt tannframbrudd i hus minna meg på dette trikset på julelunsjen sist mandag.



Eg hadde det derfor friskt i minne når Leah for  ei lita veka sida fekk rød og veldig sår stump.

Og eg må virkelig sei at potetmjøl er gull!
Den holder huden tørr og fin, og stumpen blir fort fin igjen.
Når ho var på det såraste brukte eg kun potetmjøl,  men no når det er bedre kombinerer eg det med bleiesalven fra Burt's Bees som eg bruka til vanlig.



Me bruka alltid kun vann (og litt olje) når me stella ho, og lar Leah ligge litt på stellebenken for å luft tørke etterpå.
Så me har så og sei aldri hatt problem med sår hud.

Der er fælt å sjå at ho er så sår at det blir vondt, og da er slike råd og tips gull verdt!

Så da veit de om det alle mødre som venta tannebissa der ute.

Ellers lar den første tanna vente på seg. Håper den kjem snart så ho slepp å være plaga ♡


T.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere ♡