søndag 22. februar 2015

Ein perfekt søndag! ♡

God kveld der ute ♡

Så går nok ei helg mot slutten, og denne helga har vært så fin.
Spesielt dagen i dag. Den har vært perfekt ♡

Lillemor bestemte seg for å starte dagen 06.30. Dette er i tidligaste laget til og med for ho, så me tok ho inn i senga vår for å sjå om ho ville sove litt der med oss.
Men det var ein tapt sak, så da sto Rune opp og eg fekk sove litt lenger.  Deilig ♡
Når eg sto opp var Leah ferdig med frukosten sin for lengst, og ho og Rune låg på golvet og leika.
Eg steikte rundstykkene som eg hadde laga til i går kveld,  oppskrifta finner du her, og 30 minutter seinare åt me ein deilig og sein søndags frukost.
Så laga eg vaffelrøre, og ga lunsj til Leah før me gjorde oss klare for dagens trilletur.
Mens me var gjorde oss klare kom svogeren og niesa mi på besøk og vart med oss på trilletur.
Rune snudde for å hente bilen halvvegs i trilleturen, og plukka oss opp igjen før me reiste på Kjørnes ein liten tur. Eg skulle innom foreldrene til mi kjære Ninni med ei lita kake for å overraske ho når ho kom heim på vinterferie i ettermiddag.
Og før me reiste derfra fekk me med oss nysteikte rundstykker som me kunne ha til lunsj.
Utrule gode var dei!


Vel heime igjen var det berre å steike vafler og dekke bordet før store deler av familien til Rune kom for å feire bursdagen hans som var på tirsdag ♡

For 1 times tid siden reiste sistemann, lillemor søve søtt, og no er eg og mannen godt planta i sofaen.
Me skal kose oss med litt snop og filmen Gravity. Har hatt lyst til å sjå den filmen lenge, og no var den endelig tilgjengelig på netflix!


For ein fantastisk fin søndag dette har vært ♡

Leah har ete lunsj, og er klar for trilletur.  

2 brødre på rusletur.

Fine niesa mi Mari ♡ 

Solstrålen min på trilletur i sola ♡

Sogndal ♡


Sjølfie må til.. 

Dagens kakebord 


Beviset på eit fullt hus og ein vellykka bursdagsfeiring, med 15 små og store ♡


Ha ein fin kveld vidare!  

T.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere ♡