lørdag 25. april 2015

1 år

Akkurat no. På minuttet, so er det nøyaktig 1 år siden du kom til verden.
Det er så uvirkelig og rart, for det føles som i går. Dette året har gått så fort.

Etter (nesten) 9 månader, og ein fin, litt vond og passe lang fødsel låg du plutselig på brystet mitt.
Så liten og skjør. Og så vakker og god.

Eg har aldri før følt meg så usikker, sliten, og bekymra. Men samtidig har eg aldri følt meg tryggare, stoltare og lykkeligare.

Du har gjort so mykje med meg. 
Du har lært meg om alt det kroppen kan klare.
Fødsel. Amming. Melkespreng. Brystbetennelse. Soppinfeksjon. Lite søvn. Enda mindre søvn. 
Og ikkje minst, så har du lært meg og vist meg all den kjærligheiten ein kan få for ein så liten menneskekropp.
Eg ville ha gjort kva som helst for deg, og eg vil alltid gjere alt eg kan for at du skal ha det bra, være lykkelig og føle deg elska.

Du gjere meg så stolt. Eg føler meg berre stoltare og stoltare for kvar milepæl du når. Det første smilet. Den første latteren. Når du rulla fra rygg til mage, og tilbake igjen. Når du satt aleine. Fekk di første tann. Åla deg framover. Sto på alle 4. Gjekk dine første skritt med støtte fra oss. Når du sa mamma, pappa, best (besten/besta), ball og der! 

Når eg ser deg med andre blir eg så stolt at eg nesten blir rørt. Tenk at eg har fått være med på å skape det vesle underet som du er.

Eg er så takknemlig for at eg får være mammaen din.

GRATULERA MED DAGEN VESLE VENN!
Eg elska deg til månen og tilbake.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere ♡