fredag 24. april 2015

1 års dag like rundt hjørnet

Det har vært litt stille her ei stund no, og det skuldast ganske enkelt travle dagar.
Me har farta litt rundt, eg har vore på jobbintervju, og sist men ikkje minst so har eg styra med den store 1 års dagen som er i morgon allerede!

Som eg har nevnt tidlegare, så vil heilt sikkert fleire meine at eg har "tatt litt av".
Men ein fyller jo 1 år berre ein gong, og i år har eg hatt moglegheita og tid til å styre litt med dette.
Neste bursdag er det ikkje sikkert at eg får tid og muligheit til det. Eg vil jo tru at kvardagen blir hakket meir travelt med barnehagejente og jobb på både meg og Rune.

No er fredagstacoen som vanlig inntatt, og både eg og Rune sitte med beina godt planta i sofaen.
Travelt med bursdag gitt!

Legger ved nokre bilder av bursdagsinvitasjonen og bursdagskruna.
Fleire detaljer kjem seinare.




Ha ein fin fredagskveld!

T.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere ♡