tirsdag 4. november 2014

Ein vanlig dag hos oss



Tenkte å ta dikka med på ein heilt vanlig kvardag i Stedjeåsen 76.
Dette er fra fredagen for 2 veker sida, men rutinene og kvardagen er fortsatt relativ lik slik den er beskrevet her.

Klokka 07.20
Leah våkner. Ho ligger å prata (babler/ler) litt med seg sjølv før ho kjem over i vår seng for litt kos.


Det varierer litt om Leah får pupp i senga eller nede i stova etter morgenstellet, avhengig av kor svolten Leah er og kor trøtt eg er.


I dag vart det morgenstell på badet først.

Klokka.  07.45
Leah får pupp.
15 min seinere sitter heile familien ved frokostbordet. Eg elska at Rune ikkje begynna på jobb før kl. 09.00. Det gir oss muligheit til å ete frukost ilag kvar dag ♡

Klokka 08.50
Pappa reiser på jobb, og eg og Leah tar fram leikematta for å trene, leike og kose oss.



Leah likar seg på golvet, så lenge ho blir underholdt. Så eg prøver å lære ho å underholde seg sjølv, og det går sakte men sikkert bedre.
Leikene på bildene over er nok to av favorittane, spesielt klokka.

Klokka 09.45
Leah er trøtt, og eg legger ho i vogga si.
Ho har som regel 2 sove lurer i løpet av dagen. Ein kort, og ein litt lengre.
Som regel går me på trilletur mellom 10.30 og 11.30, og så søve ho ute i vogna si når ho har ettermiddagsluren sin litt seinere. 
Men i dag skulle me møte mormor i fjøra (Sogndal sentrum) så da vart det soving inne i formiddag. 



Klokka 10.20
Leah våkner, og me går på badet for å skifte bleie. Alt må visst skiftast og me tar oss god tid- tøyser, prater, kiler, sutter på storetåa og ler.
Etterpå sitter me oss i sofaen, prater og leiker litt.



Klokka 11.00
Leah får pupp

Klokka 11.20
Me går opp på soverommet, og Leah sitter fint i stolen sin mens mamma jobber med eit lite wallsticker prosjekt.

Klokka  12.30
Sangstund.
Leah er lei av å hjelpe mamma med sitt prosjekt, så me tar turen ned igjen i stova og finner fram sangkorta, eit par sangbøker samt boka på bildet. 

Klokka 13.00
Lunsj for mamma.
Endelig kan eg finne meg lunsj og nyte den til denne flotte utsikten mens Leah ligger på golvet og leiker.

Klokka 14.00
Me kler på oss og går ned i fjøra. 
Leah sovner fort i vogna si.


I fjøra møter me mormor, og går og kikker og koser oss heilt til pappa er ferdig på jobb.
Leah våkna ca. 15.00, og vi bruker stellerommet på senteret til ammestund og ny bleie.

klokka  16.00
Pappa er ferdig på jobb og me køyrer heimover etter å ha handla litt helgekos.

Klokka 16.45
Vel heime er det tid for litt pappakos. 
Dei leiker og koser seg på golvet.

Klokka 18.00
Det er tid for kveldstell. 
Me går på badet og steller, prata og kosa.

Klokka 18.20
Det er tid for graut.



Klokka 18.45
Vi setter oss inn i stova og Leah får pupp.

Klokka 19.00
Lillemor søve søtt i armane mine, og eg bærer ho opp i senga si.



Vanligvis ete me middag på ettermiddagen, og sitter rundt bordet alle tre.
Eg synes det er så koselig å ete middag ilag, og så får Leah smake litt på maten mens ho sitter og følger med.
Men i dag er det fredag, og det betyr fredagstaco på mor og far etter at lillemor er i seng ♡

Sett bort i fra litt sutring, som gir seg så fort ho har fått smokken, så søve Leah slik ho vanligvis gjer, heilt til klokka 07.00 neste morgen.



Takk for i dag! ♡

T.









1 kommentar:

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere ♡