onsdag 26. november 2014

Vognpose


Da eg gjekk gravid for 1 år siden kom eg over dei nydelige vognposane til RisRosa,  og hadde så lyst til å bestille ein.
Men dei et jo relativt dyre, så eg avventa det litt.

Så kom eg over bloggen speiltvillingene  og dei flotte vognposane mammaen hennas laga til tvillingane hennas.
Eg spørte etter oppskrift, men mammaen hennas hadde laga dei for frihånd.

Eg viste både RisRosa og speiltvillingene sine vognpose til mamma, og ho var enig med meg i at RisRosa sin var relativt dyr, men utruleg flott!
Når ho fekk sjå den heimelaga versjonen til Speiltvillingene bestemte ho seg.
Ho ville også prøve å lage ein for frihånd, med utgangspunkt i begge variantene eg hadde vist ho.

Garn, stoff og alt anna nødvendig vart kjøpt inn allerede før Leah vart født, og i heile sommar har ho jobba med den (inne i mellom alt det andre ho har laga).

Og for ein måneds tid siden var den ferdig!

Eg er såå fornøgd. Og utruleg stolt over å ha ei så flink og snill mamma.
Og tenk så fantastisk å ha ein heilt unik vognpose, som ingen andre vil få maken til.

Her kjem eit bilderas av vognposen i bagdelen. Me bytta over til sportsdel for ei vekes tid siden, så har ikkje fått tatt bilder av posen i sportsdelen enda.







Er den ikkje fin?

T.



5 kommentarer:

  1. Nydelig! �� Eg er heilt imponert over alt Bjørg får til! - R

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Er såå fornøgd med den :D Ja, er heldig som har ho! :)

      Slett
  2. Bjørg e so flink!
    Tippa Leah storkosa seg i sportsdelen. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, mi e heldige som har so mange flinke strikkara rundt oss :)
      Ho storkose seg virkelig! Klaga aldri, og sitte og følge med på alt som skjer rundt seg :p

      Slett
  3. Hei!
    Så fin vognpose! Jeg lurte på om du hadde noen mål, en slags oppskrift, garntype, pinnestr, og maskeantall? 😊🙊

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere ♡