fredag 25. juli 2014

Shop til you drop!

Det er ingen hemmeligheit.
Eg ELSKA shopping.
Butikkane fryda seg, og Rune drar seg i håret når eg "berre nett" må innom den butikken, den butikken, og ja- den butikken!
Denne, la oss kalle det lidenskapen, vart enda større når eg gjekk gravid, for ikkje å snakke om no når lillemor faktisk er her.

Det er så utrulig masse fint til små babyer i butikkane, både klær, tilbehør og interiør.
Og eg har alltid ein unnskyldning for å handle litt.

Me skal jo snart flytte inn i større leiligheit- ergo meir plass å fylle opp!
Og sjølv om Sogndal har fått veldig mange fine butikker med åra, så mangler mine to favoritt butikker når det kjem til babyklær.
Her i huset har nemlig kappahl og lindex æren for sikkert 70% av Leahs garderobe.
Dei har så fine klær, og plagga holder seg fine vask etter vask. Det er dessuten ein veldig fin pris på desse små plagga som blir for små så altfor fort.

Leah veks i rekordfart, og sjølv om ho har klærne sine i str. 62 (og litt i 56) ei god stund til, så er det på tide å fylle på med meir klær i størrelse 68 og litt i str.74.
Og ja, eg seier fylle på- for kommoden har vært halvfull av desse størrelsane ei god stund allerede :p

Så da har eg hatt tre gode unnskyldninger for å fornye litt, og her kan de få sjå litt av resultatet:


Over: 
Lue, oppbevaringsbokser og kopp fra H&M. 
Jakke fra Lindex.

Under:
Bukse og lue fra Lindex.
Skål og pute fra H&M.



Over:
Body fra kappahl.
kopp fra H&M.
Pysjamas og genser fra Lindex.

Under:
Tyllskjørt fra Barnelykke.
Rosa body og body med kattepus fra cubus.
2 pakk body fra H&M.



Over:
Leah kosa seg med det nye koseteppet sitt fra Kappahl. Det er i fleece, og er berre så mjukt og godt ♡

Tyllskjørtet fra barnelykke er eine dåpsgaven Leah skal få av meg og Rune. Dei er så nydelige og du kan finne dei her.


Hva tycks?


T.


4 kommentarer:

  1. Maasse fint :-D Når er dåpsdagen? Skal vel døypast i Stedje kyrkje, antek eg? :)
    R.

    SvarSlett
  2. Ho skal døypast i Stedje kyrkje den 17.august :)

    SvarSlett
  3. Veldig veldig masse fint! Eg har begynt å prøve å begrense meg litt - i alle fall dei større str.. Sia eg ikkje veit kor raskt han vokse når han kjem og det er så dumt om eg ikkje får bruke ting… Men gleda meg veeeldig til å bruke alle dei fine klea eg ha kjøpt (og dei e ha fått arva) =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, er nok lurt å begrense seg-sjølv om det slettes ikkje er lett! :)
      Eg kan endelig kjøpe litt meir nytt i større størrelse. Pakka vekk det siste plagget i str. 50 denne veka, og jo vil nok kunne bruke str. 56 og. 62 ei god stund enda, men veldig morro å kunne kjøpe inn nytt i str. 68 og 74.
      Har mista litt oversikten, så må nok gå igjennom alt før eg kjøpe meir :p

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere ♡